ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ МИНИСТРЛІГІ

"Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы "Қазақстан Республикасы Кодексінің 58-бабына сәйкес біздің медициналық ұйымда

ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІ

(Ішкі бақылау қызметі)

 

 

Пациенттерді қолдау қызметінің функцияларына жатады:

медициналық көмек көрсету тәртібін бұзу фактілерін анықтау

 

Осыған байланысты, егер сіз;


- медициналық көмек көрсету сапасына көңілі толмады;


- медициналық персонал тарапынан дөрекі қарым-қатынаста болған;


- медициналық қызметкерлердің тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін ақша қаражатын бопсалау фактілеріне тап болды;


- сондай-ақ егер сіз медициналық көмек көрсету тәртібі мен качсетвіне байланысты басқа да проблемалар мен мәселелерге тап болсаңыз. сіз пациенттерді қолдау қызметіне жүгінуге құқылы.

 

ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІ

 

Сіздің өтінішіңізді мүмкіндігінше қысқа қарайды және бес күнтізбелік күннен кешіктірмей Сіздің өтінішіңізді қарау нәтижелері бойынша ақпарат береді

 

Сіз хабарласа аласыз:

  1. Жапарова Л. М. сапа жөніндегі бас дәрігердің орынбасары. тел. 51-75-00
  2. Сенім телефоны: 50-01-75
  3. Бас дәрігердің блогына: optd - taraz.kz

 

 

Пациенттерге қолдау көрсету қызметі


Жамбыл облыстық  туберкулезге қарсы диспансерінде «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің 58 бабына сай Пациенттерге қолдау көрсету және ішкі бақылау қызметі  құрылды( ҚЫЗМЕТ ).


Осыған байланысты,егер СІЗДЕР :


--- Медициналық  көмек көрсету сапасымен қанағаттанбасаңыз;


--- Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер ушін медицина персоналының ақша талап ету фактілері болған жағдайда;


--- Сондай –ақ егер СІЗ медициналық көмек көрсету тәртібіне немесе сапасына байланысты проблемалық мәселелерге кез болсаңыз,


СІЗ  Пациенттерге қолдау көрсету және ішкі бақылау қызметіне жүгінуге құқылысыз. Объктілік және ашықтық қағидаттарын сақтау мақсатында Сіздің шағымыңызды Комиссия  СІЗДІҢ қатысуыңызбен қарастырылады. Мәселелерді «Қазір және мұнда» қағидасы бойынша шешуге болады.


Сіз  шағымыңызда аты-жөніңізді  және мекен-жайыңызды көрсетіп медициналық ұйымға кіре берісте орналасқан өтініштер мен шағымдарға арналған жәшікке қалдыруыңызға болады, сондай-ақ шағымды медициналық ұйымның мына : optd- taraz.kz  сайтына жазуыңызға болады. 


Пациенттерге қолдау көрсету және ішкі бақылау қызметі Сіздің шағымыңызды мумкіндігінше тез қарап, күнтізбелік бес күннен аспайтын мерзімде шағымды қарау нәтижесі бойынша ақпаратты ұсынады.


Пациенттерге қолдау көрсету   және ішкі бақылау қызметіне Сіз мына телефон нөмірлері: 50-01-75, 51-75-00 арқылы хабарлассаңыз болады.


Бас дәрігер:
Жетібаев  Қайрат Қыдыралиевич  


Жұмыс телефоны: 8-(726-2)-52-12-60


Бас дәрігердің сапа жөніндегі орынбасары:
Жапарова Лаззат Мелисовна 


Жұмыс телефоны: 8-(726-2)-51-75-00 


Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасының
 сенім телефоны 8-(726-2)-43-59-96


Жамбыл облыстық туберкулезге қарсы диспансерінің 
сенім телефоны 8-(726-2)-50-01-75